قوانین و مقررات

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=’15’ font_color=” color=”]
قوانین فروشگاه موسسه مطالعات هنراسلامی

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یاهرگونه استفاده از خدمات فروشگاه موسسه مطالعات هنراسلامی اقدام نماید.

شرایط اعتماد به فروشگاه موسسه مطالعات هنراسلامی

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند:

۱ -شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال

۲ -کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده

۳ -گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش

۴ -واضح بودن روند برگرداندن کالا و باز پس گیری پول

۵ محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران

۶-تایید امنیت سایت توسط موسسه و مرکز ملی اعتماد




 

در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه های مجازی می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. به نحوی که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این که سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_notification title=’نکته مهم ‘ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue860′ font=’entypo-fontello’]
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از ۵۰۰٫۰۰۰ ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

از آنجا که فروشگاه موسسه هنراسلامی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
[/av_notification]

[av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′]
[av_tab title=’پردازش سفارش’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهار شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. موسسه مطالعات هنر اسلامی به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای موسسه مطالعات هنر اسلامی محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، موسسه مطالعات هنر اسلامیجهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
[/av_tab]
[av_tab title=’ثبت سفارش’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کالای خود را ثبت نهایی کرده باشد.

کالاهایی که گزینه ثبت سفارش محصول را دارند، در انبار موجود نیستند و با توجه به نوع کالا امکان فراهم کردن آن ۳ تا ۱۰ روز کاری زمان می­برد.
[/av_tab]
[av_tab title=’خسارت در هنگام حمل و نقل’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
موسسه مطالعات هنراسلامی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر  است و  بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و  موسسه مطالعات هنراسلامی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.
[/av_tab]
[av_tab title=’تخفیف’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
در صورتی که خریداران یک یا چند خریدار دیگر را به سایت فروش معرفی کنند و یا خرید آنها از ۳۰۰٫۰۰۰ تومان بالاتر باشد، از کد تخفیف، خرید از سایت برخوردار می­شوند.
[/av_tab]
[av_tab title=’هزینه ارسال’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
هزینه ارسال کالا از دفتر سایت تا محل دریافت، بر عهده خریدار خواهد بود. ( هزینه حمل و نقل با توجه به نوع ارسال پست، تیپاکس یا پیک جهت دریافت آن به خریدار رسید داده می­شود)
[/av_tab]
[av_tab title=’مشکلات احتمالی’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]
کالاهایی که گزینه ثبت سفارش محصول را دارند، در انبار موجود نیستند و با توجه به نوع کالا امکان فراهم کردن آن ۳ تا ۱۰ روز کاری زمان می­برد.

در صورتی که سایت موسسه مطالعات هنراسلای به دلایلی که خارج از اراده او می­ باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

سایت موسسه مطالعات هنراسلامی به هیچ عنوان مسئول اشتباهات خریداران نمی باشد، اشتباهات نظیر اشتباه در انتخاب رنگ کالا، اشتباه در خصوص تعداد سفارش کالا و غیره بر عهده خریدار خواهد بود و هرگونه عواقب این اشتباه و تصحیح آن به عهده خریدار بوده و در این خصوص سایت سلب مسئولیت حقوقی می نماید و خسارات ناشی از این اشتباهات نیز کاملا بر عهده خریدار می باشد.
[/av_tab]
[av_tab title=’ثبت شکایات’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’]


[/av_tab]
[/av_tab_container]